Montag, 29. Oktober 2012

Schokiverpackung

Ich habe Marzipanstückchen mal weihnachtlich verpackt. Die Vögelchen mag ich immer noch. :)
Ich hab  mit einem Sternenstanzer eine Bordüre gestanzt und es diesmal ganz gut hinbekommen.
ABC-Christmas Challenge_ U for up to you

Kommentare:

Dot hat gesagt…

It looks yummie, Jenny, sweet image you have used.
Thank you for playing in our challenge at ABC Christmas Challenge this time.
Dorte,x

Lacey Stephens hat gesagt…

Great wrapper!! Thanks for playing along with the ABC Christmas Challenge. We will have another fun challenge starting tomorrow. We hope you will play along again soon!!
~Lacey
www.stampandcreate.com
ABC Christmas Challenge DT

ente535 hat gesagt…

Mmmmh lecker, Marzipan. :-)
Ja, die gestanzte Bordüre ist dir sehr gut gelungen. Und überhaupt ist das eine nette Verpackung.

LG von Renate