Dienstag, 10. Juni 2014

Coffee

Ich habe mal wieder eine Schachtel gebastelt und werde darin Kaffee verschenken. Ich habe mal wieder einen meiner Bugaboo Digis benutzen können, ich mag sie gern.






Diesmal habe ich aus Band eine Schlaufe eingearbeitet, mit dem man die Schachtel öffnen kann.






Um den tollen Text unterzubringen hab ich ihn als Tag unter das Motiv geschoben.

creative Inspiration - Anything goes plus Sketch
Suzy´s Bee´s Blooming Challenge - Anything goes
Bugaboo - Anything goes

6 Kommentare:

Kati hat gesagt…

Find ich klasse, Jenny! Der Spruch ist ja auch der Brüller!
lg
kati

ente535 hat gesagt…

Motiv und Spruch passen super zum Inhalt der hübschen Verpackung. Die Schlaufe zum Öffnen der Box ist ein schönes Detail.

LG von Renate

Cheryl First hat gesagt…

Super little container! Thanks for using a Bugaboo image on this! We love to see them!
Thanks so much for joining us this week for the Catch the Bug Challenge! Hope to see you again!

Cheryl First
aka Cafexpressions
DT Member for Bugaboo Stamps

Hazel hat gesagt…

Thanks for sharing your super creation for Suzy Bee's Bloomin' challenge 32 anything goes - hope to see you again soon, Hazel, DT x

Tammy Miller hat gesagt…

What a great project, very cute!! Thanks so much for joining us for our June Anything goes Challenge at Catch the Bug, Don’t forget to check out The Bug Blog for our new Challenge that starts Saturday!

Anonym hat gesagt…

Great project! Fun Colors and coloring! Then to open it up for a surprise...awesome! Thanks for joining the June Anything Goes Challenges at Catch the Bug!
Lyn (GDT)