Freitag, 26. September 2008

House Mouse 6

Endlich hab ichs mal geschafft.Bei House Mouse Challenge ist das Thema diese Woche Stitching und da ich ja nun gar nicht nähen kann,hab ich die Nähte aufgemalt.

Kommentare:

Shary hat gesagt…

Great Halloween card. Love the little mouse.

Kati hat gesagt…

Wow - was für eine geniale Karte!!!!

froebelsternchen Susi hat gesagt…

das ist ja ein ganz entzückendes Kärtchen...ja man muss nicht nähen können ...lol!

Carolyn Bounds hat gesagt…

What an adorable Halloween card!! I love the web, the spiders, the little ghosts, and of course the precious House Mouse image you selected. Thank you for joining us with this week's challenge! I hope to see more of your wonderful work in many future challenges:o)

Hugs!
Carolyn

Sue hat gesagt…

I love this house mouse image...how cute!

Stacy aka Twinshappy on SCS hat gesagt…

How festive, great stitching.

Cazzy hat gesagt…

That card is great fun, love the colours which are different for Halloween.

Sassy Crafts hat gesagt…

Brilliant card and love the layout. Thanks for joining in with HM&F. x

erdbeere hat gesagt…

wunderschön! Besonders natürlich das Kleingefummels.
LG Sandra